content.title

Drie redenen voor een nieuwe huisstijl

22 januari 2021

Terug naar nieuws

Dress to impress. Onze nieuwe huisstijl is er één die gezien mag worden. In het oog springend – check. Maar ook één met een verhaal. Lees de drie redenen achter onze nieuwe look.

Reden 1: vak + mens

Onze nieuwe huisstijl straalt voor de volle 360 graden uit waar het bij Schrijf-Schrijf om draait: tekst én mensen. In deze wereld van digitalisering, schermpjes en apps blijft communicatie vooral mensenwerk. Vanaf het allereerste woord. In onze nieuwe propositie en huisstijl (met de kleuren roze en blauw) proberen we deze twee werelden te verenigen.

Reden 2: 1 + 1 = 3

Samenwerken doen we al jaren. Met elkaar, onze opdrachtgevers en diverse partners. In 2020 gingen we daarin een stapje verder. We bundelen de krachten binnen Only Creative Entrepreneurs. De meerwaarde daarvan zie je nu met eigen ogen. Qi Only hielp ons met de propositie en Egotribe bouwde de nieuwe site. Collega Sjors werkte de huisstijl verder uit.

Reden 3: oud + nieuw

Dat we juist nu kleur bekennen is natuurlijk geen toeval. Het werd na ruim tien jaar wel eens tijd voor een nieuw jasje. En bovendien vieren we in 2021 ons 25-jarig bestaan. Als dat geen goede reden is voor een frisse look…