content.title

Kijkje achter je schermen

Contentpartner voor VodafoneZiggo

“Iedereen kent Ziggo en Vodafone. Maar wat ontstaat er als je deze werelden samenbrengt? Dat weet eigenlijk nog niemand. Uit de kruisbestuiving ontstaan elke dag weer nieuwe mogelijkheden. Nooit geweten dat ze samen zoveel toffe dingen doen, die zoveel positieve impact maken.”

- Sjors

Dit is de vraag

Bellen, internetten én tv-kijken – wie kan er nog om VodafoneZiggo heen? Wij in ieder geval niet, als preferred supplier van deze mediagigant. Op verzoek vullen we hun corporate website met mooie achtergrondverhalen in een pakkende stijl. En het tempo zit er lekker in! Van digitaal beschermde dijken tot ‘internet of things’ in huis, tuin en keuken. Geweldig om te zien én om over te schrijven.

Zo pakken we het aan

Storytelling staat centraal bij de teksten die we schrijven voor VodafoneZiggo. Hun corporate website is een platform waarop alle initiatieven, innovaties en toekomstvisies van het bedrijf samenkomen – visueel, en vooral in pakkende verhalen. Het motto van VodafoneZiggo: ‘Plezier en vooruitgang met elke verbinding.’ We hadden het niet beter kunnen schrijven.

Dit is VodafoneZiggo

Miljoenen Nederlanders zijn verbonden via de netwerken van Vodafone en Ziggo. Een dagelijks groeiende infrastructuur met grenzeloze mogelijkheden. Vandaag, en vooral morgen. Vanuit die concrete connecties en futuristische vergezichten ontvouwt zich een nieuw soort organisatie. Die problemen oplost voordat ze er zijn. Die fans maakt van klanten. Die haar mensen eindeloos laat leren. En die gelukkig graag met ons samenwerkt.