Main Content Area

Concepten en adviezen

Je kunt er niet omheen: content is altijd en overal. Om ons heen is zoveel informatie, dat we heel goed zijn geworden in het razendsnel scannen ervan. Zo bepalen we in een oogwenk of we content tot ons nemen, of links laten liggen. We kunnen natuurlijk niet alles lezen dat voorbij komt. Voor de afzender is er niets vervelender dan content die niet gelezen of bekeken wordt. Zonde van de tijd en het geld. Nog erger is content die de lezer irrelevant vindt. Of zelfs irritatie opwekt. 

Wij denken daarom mee over de beste manieren om jouw boodschap over te brengen. Hiervoor doen we onderzoek naar de doelgroep. Op basis van de uitkomsten stippelen we samen met jou de contentstrategie uit. Daarin leggen we vast hoe we de informatie aanbieden. Wat beweegt de mensen die je wilt bereiken? Wat raakt hen? Hoe komt jouw boodschap het beste over? Welke communicatiekanalen zetten we daarvoor in? Via originele en creatieve concepten zorgen we er vervolgens voor dat de content die we maken daadwerkelijk zijn doel bereikt.

Waar nodig maken we bovendien een contentkalender. Daarin leggen we vast welke informatie we wanneer met jouw doelgroep delen. Dat voorkomt dat je voor verrassingen komt te staan.

Wil je meer weten over onze aanpak? Neem contact met ons op.