Main Content Area

Boodschappen bezorgen bij half Nederland


(Of: hoe jij ontdekt hoe goed je communiceert)

Verhalen delen en boodschappen overbrengen. We doen het dagelijks, al 20 jaar
. Met steeds meer kunde. (En evenveel plezier.) Alleen al in 2015 bereikten we voor onze opdrachtgevers meer dan 1 miljoen mensen.

Hoe dan?

Bijvoorbeeld via een nationale campagne van Rabobank Nederland, compleet met een online platform en duizenden abriposters van Roermond tot Den Helder. Of via de landelijk verspreide programmakrant van het Nederlands Film Festival.

Wij houden van cijfers
Ruim 40.000 teksten vloeiden uit onze pennen sinds de oprichting van Schrijf-Schrijf in 1996.
Ruim 25.000 mensen hebben we tijdens interviews aan de tand gevoeld om die teksten te kunnen schrijven.
Zeker de helft van alle Nederlanders heeft een deel gelezen van de miljoenen woorden die we (heel zorgvuldig) voor hen op een rij hebben gezet. (Of zag een van onze animatiefilmpjes, infographics, advertenties, campagnes, posters, facebookberichten, leaflets, etc.)

Jij houdt van cijfers

Zoals je begrijpt zijn bovenstaande cijfers niet helemaal tot op de komma nauwkeurig. Wél nauwkeurig zijn de cijfers die we verzamelen over het bereik en effect van onze content en communicatiemiddelen. Denk aan het aantal lezers, clicks of doorlinks. Of aan de cijfers die rollen uit lezersonderzoeken en andere slimme methodes. Zo ontdek jij als opdrachtgever of jouw communicatie wel de juiste mensen bereikt. En bij hoeveel van hen je boodschap aankomt.

Ook effectief communiceren? Bel of mail ons!